Lucia

Det närmar sig med stormsteg
Imorgon är sista skoldagen för terminen sen väntar 3 veckors ledighet, det klagar jag inte på
Vi har kommit iordning riktigt bra i huset, åh vad vi trivs här
I Tisdags fick jag se en otroligt fin Molly som en liten Lucia i Luciatåget. Hon var så fin så jag blev nästan tårögd
Det slog mig verkligen hur stor våran tjej har blivit, och väldigt snart är det dags för födelsedag
5 år
Minna har slutat med nappen
Ja tjejerna växer snabbt helt enkelt
I helgen fick dom träffa bonuskusin Saga med, dom blev minst sagt förtjusta

Ikväll väntar en mysig tacokväll och Jägarna två
En bra vardagskväll det

Jag lovar att jag under lovet ska bli mer flitig, ta lite nya bilder osv
Men orken kan inte alltid finnas för allting tyvärr :)


Gokväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0