värdelös


På att uppdatera


Helgen har varit lugn och trevlig.
Jag är extremt trött just nu, hela tiden. De är väl mörkret.

I Lördags åkte vi till Vingåker. Innan vi åkte hem gick vi in på Iittala outlet, där jag fick tjata på barnen att ta de lugnt så inget skulle gå sönder. Jag avrundade den vistelsen med att själv slå ner ett vinglas ;) Bra jobbat Jennifer! Och väldigt typiskt mig, klumpig som jag är. På kvällen tillagade vi en riktig god oxfile med potatisgratäng och svampsås. Njuta bör man..

Söndagen blev en riktig slappardag, förutom lite städ så bara myste vi hela dagen lång. På kvällen kom Eriks jobbarkompis som barnen fullkommligt älskar. Dom blir helt tokiga, stackars kille. Vi käkade hamburgare med diverse mängder tillbehör och bara hade det bra. En helg i min smak. Jag känner en väldig längtan efter flytt och jul just nu. Suttit och läst Lantliv med massa jultema och bara känner att det ska bli så mysigt med jul i huset. Även snön börjar bli efterlängtad, vi får se när den behagar dyka upp i år :)

Men ja, detta kan vara anlednignen till dålig uppdatering, har inte så mycket att komma med;)
Men Minnas operation förra veckan gick bra, så nu håller vi tummarna att hon ska slippa massa ögonbekymmer i framtiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0