Minna

Igår var jag på sjukhuset med Minna, hennes ögon är dåliga igen.
Det rinner och rinner och blir tillslut infekterat, och sådär går det runt.
Det började när hon bara var några dygn och sen har det fortsatt. Så antibiotikadroppar och salvor ska vi hämta ut på apoteket idag och sen är det bara vänta på en tid för operationen. Var en jätte bra läkare vi träffade igår, jag bara hoppas vi ska slippa vänta allt för länge på en tid för lillans skull. Men sen vet man ju hur det kan bli med den saken. Hon ska iallafall sövas och sen går dom in i tårkanalerna för att vidga/ta bort stopp som orsakar hennes problem. Så vi håller tummarna, lite läskigt känns de såklart med narkos på pluttis men det är ju för hennes bästa.

Vi var även förbi huset igår och tog en kik igen. Och nu längtar jag som aldrig förr. Det kommer bli så bra! Nästa vecka har jag lov och är barnledig så då kommer packningen och rensningen börja på allvar!

Redan och äntligen Fredag!
Ikväll blir de bara massa mys, taco och idol.




Kommentarer
Postat av: Lisan

Hej söta du! Jag följer din blogg och har startat en egen http://alskarmittliv.blogspot.com

Hoppas du vill besöka den. Tyvärr är jag inte lika modig som du som visar bilder på mig själv ( ansiktet) men jag är väldigt personlig och ska nästa vecka genomgå en bukplastik så det är väl det min blogg kommer att kretsa kring ett tag. Kram!

2011-10-28 @ 17:17:03
URL: http://alskarmittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0