Oväntad helg

I Fredags när jag satt i bilen påväg till dagis ringde mobilen. Och helt plötsligt var jag i full färd med att skaffa barnvakt och planera in Lördagens resa mot Malmö. Min lilla pappa mår inte bra, och gav därför bort biljetter till Robert Gustavssons show med bussresa, middag och hotell. Och det var fantastiskt. Det var väldigt god mat och jag skrattade så tårarna sprutade!

Tack till min pappa som tänkte på oss, det var SÅ uppskattat. Tack till storasyster som tog hand om barnen, jag kan alltid slappna av till 100% när barnen är där.

Nu har jag höstlov, och av någon väldigt konstig anledning har jag varit vaken sen klockan sex när Erik gick upp. Kunde inte somna om. Så nu har jag krupit ner under täcket i soffan och lyssnar på lite skönt musik. Ska göra en kopp med varm choklad och grädde, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0